idioter

så, en bekant gick bort i leukemi. alla som ens någonsin sett henne är plötsligt hennes "vän"
citerar varenda blogg sedan den 21a mars:
"ÅH NEJ! Min vän gick bort i leukemi! Det här är obeskrivligt!"
Shit, ja, det är bra med vänner, som fan. Men att gå runt och säga "hon var min vän" för att få tycka synd om sig själv? Har ni inget organ i kroppen som kan känna skam? Folk som bara kännt henne något år, folk som bara pratat med henne tre gånger, folk som var kompis med henne när de var tre, folk som har gått på samma skola som henne men aldrig riktigt haft någon anledning att snacka med henne?
åååh, era jävla as. tänk efter innan ni säger saker.

"Åh, min vän gick bort i leukemi DET ÄR SYND OM MIG!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0