tjenis penis på kexberget!!!!!

Elin (min enda läsare) vill att jag uppdaterar bloggen. Och vad gör man inte när man är sjuk. Jag har inget att skriva om och mår som en kossa som äktat ett bäver så jag kan beskriva min nuvarande situation.

Mina ögon tåras när jag grimaserar och mitt ansikte är svullet för jag sov förlänge. Känns som om världens starkaste man pressar ihop mitt huvud så att det tillslut får formen av en vattenmelon. Nog för att mitt huvud redan är ganska fint format (som en vattenmelon) så blir det väl ungefär samma form som en nål. Långt och smal. Med en utväxt som kallas ""skalle"" där back. Gu va crazy saker det finns alltså.
Min mage är upprörd och det känns som om den är fylld med köttbullar. Köttbullar of evil. Köttbullar som typ skuttar omkring där inne och försöker PRESSA sig ut genom skinnet. Men det går inte. För jag har ganska mycket skinn.
I min hals bor det 35 000 elaka troll som rispar halsväggarna med små små gafflar. Trollgafflar. Kanske de använder treuddar i miniformat som gafflar? Antagligen. Så känns det. Några troll kände att de vill ha ett miljöombyte så de arrangerade en utbytesstudentgrej och åkte till MITT VÄNSTRA ÖRA!!!! jaaaaaaaa så jag har gafflar där med.

Så känns det när man har vad som är (antagligen) halsfluss. Eller öronfluss. Eller öronfluff.

// Pigg_chey_95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0