Bajskorvar med ninjafisk

Anna tyckte jag skulle uppdatera bloggen, men jag är jättetrött, så hon får skylla sig själv!
Det är sportlov. DET DIGGAS! Höört söm föön assööö.
Öh.. ja.. På lovet ska jag ha... Filmkväll och umgås med min pöjk! ... För.. ja... jag har inte så mycket annat för mig. Sen är det det vanliga pluggandet och extremchillandet. Extremchillandet innebär att sova, äta, äta, sova, sova, äta äta, halvsova, äta, laga något, sova, äta... Ja, you know!
Jag åt precis räksoppa utan räkor! Det var spännande.
Jag har inte ett skit att skriva. FÖRLÅT ANNA, FÖRLÅT. Och... eh...
jaa...
Här, kolla på den här tråkiga bilden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Uppdateringar gillas!

Also, jag dör åt bilden.

2011-02-27 @ 22:38:33
URL: http://motohealing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0